Col.labora

Et convidem a formar part d’aquest grup de col.legues que vol canviar una mica el món, compartir moments extraordinaris i d’entusiasme, però també de feina i d’esforç amb els que s’aprèn i es creix com a persona, treballant en equip.

Si t’has identificat amb els nostres objectius, si t’han interessat les nostres activitats, o si vols aportar els teus coneixements, el teu temps, les teves ganes per fer més gran l’acció de Lika, t’oferim tres possibilitats de col•laborar amb nosaltres, en funció del nivell de compromís o responsabilitat que vulguis adquirir i dels serveis que obtindries:

• Associa't

• Associar-se a Lika significa formar part de l’entitat i participar-hi de forma activa. Per tant, se’t reconeixerien uns drets i unes deures, recollits als nostres estatuts.

Tindries a la teva disposició una sèrie de serveis, recursos i avantatges, només per a persones associades.

La quota anual és de 60 euros que es paga semestralment (tan sols són 5 euros per mes!).

Contacta amb Secretaria i ens coneixerem!

• Amic o Amiga

• S’assimila a la condició de soci/sòcia, però en aquest cas no pagaries quota econòmica, no tindries dret a vot en les assemblees i no podries ser elegible per formar part de la Junta.

Però sí que estaries al corrent de tot el que fem i podries col·laborar-hi igualment de forma puntual (com a voluntari/a, etc)

Contacta amb la secretària i ens coneixerem!

• Aportació Lliure

• D’aquesta forma ens ajudes puntualment quan tu ho decideixes i sense cap més obligació, però també sense contraprestacions.

El nostre número de compte és el següent:

TRIODOS BANK : 1491-0001-21-2073621928

Només cal que hi facis constar al concepte de l’ingrés “donació” o “aportació lliure”.