UA1 RÀDIO

Internet és el mitjà pel qual molts i moltes joves ens relacionem i comuniquem, a més, durant hores. Així que es converteix en un altre escenari de les habituals converses, conflictes... i, malauradament, violències; ja sigui entre amistats, parelles o persones desconegudes.
Publicada el 24 Nov 2014
Ciberassetjament, sexting, grooming... noves paraules per definir velles agressions. Internet es converteix en un altre escenari de les habituals converses, conflictes... i, malauradament, violències.
Publicada el 15 Nov 2014
Vols fer-te corresponsable de l'educació d'un infant? Fes-te ja, voluntari/a per la lectura de la Fundació Jaume Bofill i participa a les sessions de lectura LECXIT amb un nen o nena, el motivaràs i faràs que cregui en les sevs capacitats:

· Dimarts de 13h a 14h o de 14h a 15h a l'escola Santa Maria de Gardeny de Lleida

· Dijous de 17h a 18.30h a l'escola Joan XXIII de Lleida

A partir del gener comptarem amb una escola més a Lleida i una altra a Mollerussa.

Amb vosaltres podem millorar l'èxit educatiu dels infants que més ho necessiten. I podreu gaudir d'una vivència personal única, d'experiència i una d'una formació especialitzada el proper 5 d'octubre!!

Omple el formulari al web http://www.lectura.cat/voluntaris
Publicada el 14 Jul 2014
Para un 2013 menos machista. Acción feminista global para visibilizar en común los machismos diarios. Conocer para erradicar.

La idea és que cada mes està dedicat a un tema en concret que tracti una discriminació, desigualtat o violència vers les dones i les nenes, per denunciar-ho. Però sobretot per potenciar el debat i fer sensibilització.

Estas son, por ahora, las causas. Solo está decidida la de enero. Las demás son provisionales:

ENERO. Violencia simbólica. #EneroDenunciaLaViolenciaSimbólica

FEBRERO. Amor romántico.

MARZO. Paternidad corresponsable. Permisos iguales e intransferibles

ABRIL. Ecofeminismo.

MAYO. Violencia Económica. Desigualdad salarial.

JUNIO. Logros del feminismo para la sociedad.

JULIO. Información, medios y machismo.

AGOSTO. Diversidad sexual.Interseccionalidad. LGTB. Queer.

SEPTIEMBRE. Coeducación. Educación con perspectiva de género.

OCTUBRE. Violencia Institucional.

NOVIEMBRE. Conceptos de violencia (género, familiar, doméstica, machista...)

DICIEMBRE. Juguetes sexistas.

Us hi podeu adherir a nivell particular o associatiu.

Podeu trobar més info sobre la campanya a:

#12causasfeministas (Twitter)

#EneroDenunciaLaViolenciaSimbólica (Twitter)

12causasfeministas (Fan Page Facebook)

DoceCausasFeministas(Perfil Facebook)

"¿Deseas unirte a las #12causasfeministas con tu asociación, a nivel personal, compartiendo la información, escribiendo artículos, creando contenidos sobre las causas o compartiendo un poco de tu tiempo en la administración del grupo? Envía un mensaje con tu nombre y dínos qué estás dispuest@ a hacer para un 2013 menos machista."

Publicada el 14 Jul 2014

<< Anteriors 1 2 3 Posteriors >>